Omet al contingut

L’IES Carles Salvador al un75

Les Nacions Unides celebren el seu 75é aniversari en un moment en què el món travessa grans trastorns, agreujats per una crisi sanitària mundial sense precedents que ocasiona greus repercussions econòmiques i socials. Eixirem més forts i millor preparats per a treballar junts? O creixeran la desconfiança i l’aïllament? L’any 2020 ha de ser un any de diàleg, en el que, com a família humana, ens reunim per a parlar sobre les nostres prioritats i sobre la forma de construir un futur millor per a tots.

Enguany les Nacions Unides van celebrar el seu aniversari amb un anunci especial del secretari general. Este Dia de les Nacions Unides també marca el començament de les nostres activitats per a celebrar el 75º aniversario de les Nacions Unides. En 2020 iniciarem la major conversació mundial de la història sobre el paper que complix la cooperació internacional en la construcció del futur que volem.

L’anunci va suscitar interés a nivell mundial: distintes personalitats influents, líders polítics, organitzacions juvenils, ONGs, centres d’estudi i altres agents de tot el món van començar a difondre els materials d’ONU75 en nou idiomes. Les publicacions en els mitjans socials etiquetades amb #ONU75 van arribar a milions de persones en distints punts del planeta, y medios de comunicació mundials han publicat articles destacant la iniciativa.

Alumnat de l’assignatura de música del centre ha col·laborat amb Nacions Unides en la realització d’un vídeo que es va projectar en aquest event.

L’enllaç al vídeo complet és aquest: https://75aniversarioun.siteonsite.es/salas/73

(Cap al minut 18 podeu veure l’actuació de l’alumnat del centre.)