Omet al contingut

II Congrés científic juvenil d’Aldaia

El passat dijous 16 de maig de 9:00 a 14:00 h va tindre lloc el 2n Congrés Científic Juvenil d’Aldaia, organitzat per la Biblioteca d’Aldaia amb els centres d’ensenyament Secundari del municipi.

En este Congrés, l’alumnat va presentar els treballs realitzats en diferents camps científics, dirigits pel seu professorat.

També va participar l’astrofísic Pere Blay, Rafa Ballester (vicerrector de la Facultat de Química) i Isabel Béjar, directora de projectes del Centre Europeu per a la investigació nuclear (CERN) a Suïssa.

L’acte va ser inaugurat per Guillermo Luján (alcalde d’Aldaia), Laura Moruno (Regidora d’Educació), i els directors del centres de secundària de la localitat: Mariano Serra, IES Salvador Gadea, IES Beatriu Civera i IES Carles Salvador.

Va completar-se una jornada de congrés molt profitosa i una oportunitat per a l’alumnat per compartir les experiències. Aquesta iniciativa permet despertar en l’alumnat l’interés per la ciència i el seu reconeixement com a element molt important en la nostra societat.